вторник, 7 април 2015 г.

Италианци разказват за реализацията на продуктовия дизайн


На на 24.03.2015г. в гр. Пловдив се проведе обучителен семинар на тема  “Практически инструменти за ефективност на чуждестранните пазари: опитът на италианските фирми от браншовете “Дървообаботване” и “Обзаведане” от ITA (Italian Trade Agency - Италианската търговска
агенция).


 ICE- Italian Trade
Agency е правителствена
организация, която насърчава интернационализацията на италианските фирми, в
съответствие със стратегията на Министерството на икономическото развитие.
Освен към централата си в Рим, ICE работи в цял свят от голяма мрежа от офиси
за насърчаване на търговията, свързана е с италианските посолства и консулства и работи в тясно сътрудничество с местните власти и бизнеса.

ICE 
предлага широка гама от услуги в чужбина за помощ на италиански и чуждестранни
предприятия, за да се свързват един с друг:

-идентифициране
на възможните бизнес партньори
-двустранните
търговски срещи с италиански фирми
-посещения
на търговията на делегации в Италия
-официално участие в местни панаири и изложби
-форуми и семинари с италиански експерти
На семинара в Пловдив лектори бяха Алесандро Адари и Пиер Пиетро Брунели.
Алесандро Адари - предприемач, основател и Управител на Top Solutions, преподавател,
организатор на редица събития, има разработки в следните направления:
интернационализация на фирмите, комуникация и международен маркетинг. Пиер Пиетро Брунели – специалист по психология и социология на потреблението.


Алесандро Адари изясни характерните черти на една конкурентноспособна фирма, причините за необходимост
от бизнас сътрудничество, какви са неговите форми и какви са начините то да се
осъществи. Разглеждат се ползите от създаденото бизнес сътрудничество за
клиента, изясняват се как се определят целевите пазари и стратегиите в
международен план и къде и как да се намерии най-подходящият пазар.

Пиер Пиетро Брунели пък говори за италианският мебелен дизайн - креативните концепции, иновации и традиции. Обърна внимание на концепцията на италианския дизайн, развитието му през годините и различните му направления, показа емблематични примери за различните десетилетия. Разказа как италианският дизайн успява да заеме челните позиции в сферата на дървообработването и мебелното производство, използването на екологичните технологии, отделя внимание на Миланското трианале както и на отношенията между дизайнера и фирмата.

Италианската търговска агенция (ITA) предлага различни тренировъчни програми и workshop-ове в следните направления:
обучения за студенти
обучения за малки и средни предприятия
международни обучения - за чуждестранни мениджъри и предприемачи



Повече информация може да намерите тук:



Няма коментари:

Публикуване на коментар